جهانخبر برتر

رکوردهای پیاپی کرونا در اروپا،‌ کشورهای اروپایی محدودیت های جدید وضع کردند.

بسیاری از کشورهای اروپایی طی روزهای گذشته همزمان با افزایش موارد ابتلا به ویروس جدید کرونا محدودیت هایی را برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس وضع کرده اند.

این محدودیت ها در حالی به اجرا در آمده که سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده است که روز شنبه برای سومین روز پیاپی رکورد موارد جدید ثبت ابتلا به بیماری «کووید ۱۹» در سطح جهان شکسته شد. تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در سرار جهان بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا جان خود را از دست داده اند.

از سوی دیگر مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری از بیماری ها هشدار داده است که موارد ابتلا به ویروس جدید کرونا در میان سالمندان اروپایی بار دیگر رو به افزایش است. افراد بالای ۶۵ سال از جمله گروه هایی هستند که خطر ابتلای آنها به نوع حاد «کووید ۱۹» زیاد است.

در حالی که ایرلند روز پنجشنبه گذشته به اولین کشور اروپایی تبدیل شد که برای دومین بار قرنطینه سراسری را برای جلوگیری از شیوع بیماری «کووید ۱۹» به اجرا می گذارد، اما به نظر می رسد مقامات دیگر کشورهای اروپایی هنوز امیدوارند تا بتوانند با اتخاذ تدابیری همچون منع رفت و آمد شبانه از قرنطینه سراسری دوباره جلوگیری کنند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا