افغانستان

آمار کرونا: ثبت ۱۲۳ مبتلای جدید و جان باختن ۳ مریض در یک شبانه روز گذشته.

وزارت صحت عامه‌ی کشور اعلام کرد که در بیست‌وچهار ساعت گذشته، ۹۲۳ نمونه‌ی مشکوک به ویروس کرونا در لابراتوارهای خصوصی و دولتی تست شده که نتایج آزمایش ۱۲۳ مورد آن مثبت تشخیص شده است.

از میان ۹۲۳ نمونه‌ی مشکوک، ۶۴۷ نمونه‌ی آن در لابراتوارهای وزارت صحت و ۲۷۶ نمونه‌ی دیگر آن در لابراتوارهای شخصی تست شده است.

۱۲۳ مورد مثبت کرونا در ولایت‌های کابل، هرات، قندهار، بلخ، قندوز، پروان، دایکندی، نیمروز، بدخشان، لوگر، هلمند و پنجشیر به ثبت رسیده است. به این ترتیب، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۴۵ هزار و ۸۴۲ نفر افزایش یافته است.

همچنان در بیست‌وچهار ساعت گذشته، سه مریض «کووید۱۹» جان داده‌اند. شمار فوتی‌های ناشی از مریضی «کووید۱۹» در کشور به یک‌هزار و ۷۴۰ نفر افزایش یافته است.

براساس معلومات وزارت صحت عامه، در بیست‌وچهار ساعت گذشته، هشت  فرد مبتلا به کرونا بهبود یافته‌اند. شمار بهبودیافتگان این ویروس در کشور به ۳۶ هزار و ۲۹۵ نفر رسیده است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا