افغانستان

راننده‌گانی که در سیت پیش ‌رو موتر ۲ مسافر انتقال می‌دهند، جریمه می‌شوند.

امرلله صالح، معاون اول ریاست جمهوری در تصمیم پانزدهمش برای تأمین امنیت شهر کابل اعلام کرد که ترافیک آن شمار از موترهایی را که در سیت پیش ‌رو دو سرنشین جابه‌جا می‌کنند، توقف ‌می‌دهد و جریمه می‌کند.

صالح روز «دوشنبه، ۱۲ عقرب» در صفحه فیس‌بوکش نوشته است: «بخشی از جریمه این است که ازین موترها برای گزمه‌های شاروالی و پولیس برای چند روز استفاده می‌شود.»

هم‌چنان آقای صالح در رابطه  به ترمنیال ملی‌بس‌های شمال در خیرخانه گفته است که این ترمینال زیر تحقیق قرار گرفته است که زمین آن چه مقدار بوده و چه مقدار آن برای ترمینال اختصاص داده شده است.

گفتنی است که چندی پیش نیز ترافیک کابل یک طرح را به اجرا گذاشت که براساس آن جابه‌جای دو سرنشین در سیت پیش رو را ممنوع می‌کرد. این طرح اما تاکنون عملی نشده است و راننده‌گان عملاً دو سرنشین را در سیت پیشرو جابه‌جا می‌کنند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا