شاهدورزش

پر درآمدترین ورزش کاران سال ۲۰۲۰ در جهان چه کسانی هستند؟ 

مجله فوربس فهرست پردرآمدترین ورزشکاران دنیا در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده که بر خلاف سالهای گذشته مسی و رونالدو در صدر قرار ندارند.

مجله فوربس فهرست پردرآمدترین ورشکاران دنیا در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد که در میان ۵ چهره برتر این سال ۳ فوق ستاره فوتبال دنیا همچنان در این فهرست دیده می‌شوند.

داما نکته جالب حضور راجر فدرر تنیس باز مطرح سوئیسی در صدر ورزشکاران پردرآمد سال ۲۰۲۰ است. فدرر که سال گذشته  با ۹۳ میلیون دالر در رتبه پنجم حضور داشت با جهشی۱۲ میلیون دالری خود را به رتبه اول رساند.

فوق ستاره تنیس دنیا با ۱۰۶ میلیون دالر بالاتر از کریس رونالدو ، لیونل مسی و نیمار قرار گرفته و در رتبه پنجم هم لبرون جیمز فوق ستاره بسکتبال آمریکا قرار دارد.

فهرست ۱۰ ورزشکار پردرآمد سال ۲۰۱۹ میلادی را هم مشاهده میکنید که تنها اختلاف آن با سال ۲۰۲۰ جابه جایی لبرون جیمز با سائول کانلو آلوارز بوکسور است.

۱ – لیونل مسی – فوتبال :۱۲۷ میلیون دالر

۲ – کریستیانو رونالدو – فوتبال: ۱۰۹ میلیون دالر

۳ – نیمار – فوتبال: ۱۰۵ میلیون دالر

۴ – سائول کانلو آلوارز – بوکسور: ۹۴ میلیون دالر

۵ – راجر فدرر – تنیس: ۹۳.۴ میلیون دالر

۶ – روسل ویلسون – راگبی: ۸۹.۵ میلیون دالر

۷ – آرون راجرز – راگبی: ۸۹.۳ میلیون دالر

۸ – لبرون جیمز – بسکتبال: ۸۹ میلیون دالر

۹ – استیفن کری – بسکتبال: ۷۹.۸ میلیون دالر

۱۰ – کوین دورانت – بسکتبال: ۶۵.۴ میلیون دالر

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا