افغانستان

افغانستان کیت تشخیص ویروس کرونا تولید خواهد کرد.

احمد جواد عثمانی سرپرست و نامزد وزیر صحت عامه، امروز «شنبه، ۲۵ اسد ۱۳۹۹» از طرح داکتر سید حسین موسوی متخصص معاینات لابراتواری(لشمانیا و ملاریا) که در پیوند چگونه‌گی تولید کیت تشخیص ویروس کرونا در داخل کشور ارایه داد استقبال کرد.
بر اساس اعلامیه این وزارت آقای عثمانی گفت که این طرح با اداره امور ریاست جمهوری شریک می‌گردد تا با حمایت حکومت افغانستان کار عملی آن آغاز گردد.
آقای موسوی چگونه‌گی تولید کیت تشخیص ویروس کرونا را با تمام جزییات آن در این نشست ارایه داده است و خواهان حمایت وزارت صحت عامه در زمینه فراهم سازی امکانات و بودجه برای تولید کیت‌های تشخیص این ویروس گردید.
او هم‌چنان گفت که تولید کیت تشخیص ویروس کرونا در داخل کشور نه تنها یک افتخار به دولت افغانستان است؛ بلکه از مصارف زیاد برای تهیه کیت تشخیص ویروس کرونا نیز جلوگیری صورت می‌گیرد.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا