افغانستانخبر برتر

عبدالله: هند از پروسه صلح در افغانستان حمایت می‌کند.

عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه ملی کشور که در سفری سه روزه درهند است با نشر اعلامیه ایی از حمایت کشور هند از پروسه صلح افغانستان خبر داده است.
در اعلامیه نشر شده آمده است که در ملاقات با جناب اجیت دووال مشاور امنیت ملی جمهوری هند همچنان تصویر روشنی از مذاکرات دوحه و تلاش‌های صلح در افغانستان ارایه شد و خواهان حمایت جمهوری هند از تلاش‌های صلح گردیدیم.

مشاور امنیت ملی هندوستان با تشکر و قدردانی از تشریف‌آوری هیئت عالی‌رتبه جمهوری اسلامی افغانستان به جمهوری هند گفت که کشورش از تلاش‌های صلح در افغانستان حمایت می‌کند و طرف‌دار این روند می‌باشد. آقای دووال در ادامه‌ی صحبت‌های خود افزود که در بحث صلح هرچه مورد قبول افغان‌ها باشد مورد قبول هند نیز می‌باشد. او همچنان تأکید کرد که هند طرف‌دار یک افغانستان مستقل، آزاد، دموکراتیک، امن و باثبات می‌باشد تا جایی برای فعالیت‌ گروه‌های تروریستی در کشور باقی نماند.

 

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا