افغانستان

دو حادثه ترافیکی در شاهراه کابل – جلال‌آباد ۳۸ کشته و زخمی برجای گذاشت.

منابع محلی در ولایت لغمان می‌گویند که در نتیجه‌ی دو حادثه‌ ترافیکی جداگانه در مسیر شاهراه کابل – جلال‌آباد در ولسوالی قرغه‌ای این ولایت، دست‌کم ۲۰ نفر جان باخته و ۱۸ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

اسدالله دولت‌زی، سخن‌گوی والی لغمان گفته است که حادثه‌ی نخست ناوقت شب گذشته «جمعه، ۸ اسد» در منطقه‌ی «نارنج باغ» ولسوالی قرغه‌ای در مسیر شاهراه کابل – جلال‌آباد رخ داده است.

در این حادثه یک عراده موتر کاستر با یک عراده موتر نوع سراچه برخورد کرده است.

آقای دولت‌زی گفت که در این حادثه هشت نفر جان باخته و ده نفر دیگر زخمی شده‌اند. در میان قربانیان، زنان و کودکان نیز شاملند.

همین‌طور، سخن‌گوی والی لغمان گفت که حادثه‌ی دومی حوالی ساعت ۶:۰۰ صبح امروز شنبه در منطقه‌ی «عزیز خان» ولسوالی قرغه‌ای رخ داده است. این حادثه در پی برخورد یک عراده موتر «تودی» با دو عراده موتر نوع سراچه رخ داده است.

اسدالله دولت‌زی گفت که در این حادثه ۱۲ نفر جان باخته و هشت نفر دیگر شدیدا زخمی شده‌اند. به‌گفته‌ی او، قربانیان هر دو رویداد به شفاخانه شهر مهترلام و شفاخانه حوزوی ننگرهار منتقل شده‌اند.

او گفت که این حادثات از اثر بی‌احتیاطی رانندگان اتفاق افتاده است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا