افغانستان

پولیس کابل: یک گروه جرمی سازمان‌یافته در شهر کابل متلاشی شد.

پولیس کابل با نشر خبرنامه‌ای‌ اعلام کرده است که نیروهای امنیتی، یک گروه جرمی سازمان‌یافته به شمول سرگروپ‌شان به اسم روحان را در مربوطات ناحیه دهم شهر کابل متلاشی کرده‌ است.

در خبرنامه فرماندهی پولیس کابل که روز «سه‌شنبه، ۱۲ اسد» نشر شد، آمده است: «هنگامی که پولیس برای دستگیری این گروه جنایتکار در مربوطات ناحیه دهم اقدام کرد، این گروه به درگیری مسلحانه با پولیس پرداخت که در نتیجه سه تن از اعضای این گروه به شمول سرگروپ‌شان کشته و یک تن آنان که از طبقه اناث است پس از زخمی شدن، از سوی پولیس بازداشت گردید.»

در جریان این درگیری، دو پولیس نیز جان باخته‌اند. پولیس کابل اضافه کرده است که در این عملیات پنج غیر‌نظامی که نزد‌ این شبکه گروگان بودند، توسط پولیس آزاد شده‌اند.

به گفته پولیس کابل، این گروه در بیش‌ترین قضیه‌های اختطاف، قتل، سرقت‌های مسلحانه و زورگیری نزد پولیس متهم بوده و تحت پیگرد قرار داشته است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا