جهان

بایدن امریکا را به جهنم می‌برد.

دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین ایالات متحده می‌گوید که به دلیل اقدامات جو بایدن، رییس جمهور کنونی آن، امریکا به جهنم بدل می‌شود.

او در مصاحبه با شبکه فاکس‌نیوز گفت که این کشور به دلیل سیاست‌های اداره کنونی، آسیب می‌بیند.

فاکس‌نیوز گزارش داده است که ترامپ از برنامه‌های بایدن برای افزایش مالیات خشمگین است و باور دارد که این امر به اقتصاد امریکا ضربه می‌زند.

او در مصاحبه خود با لحن تند گفت: «من هرگز نشنیده‌ام شخصی که مالیات را افزایش داده، برنده انتخابات شده باشد. او می‌خواهد آن‌ها را افزایش دهد. او این اقتصاد را به گونه‌ کامل می‌کشد، به گونه کامل می‌کشد.»

ترامپ در مورد نتایج نظرسنجی که در آن امتیاز بایدن به ۳۷ درصد (پایین‌ترین سطح) رسیده است، گفت که به چنین ارقامی اعتقادی ندارد.

به گفته او، در شهرهایی که توسط اعضای حزب دموکرات اداره می‌شود، جرم و جنایت در حال افزایش است.

ترامپ افزود که جنایتکاران دیگر کشورها به گونه دسته‌جمعی وارد ایالات متحده می‌شوند.

او گفت که نه‌تنها در مورد نزدیک‌ترین همسایگان، بلکه در مورد بیش از ۱۰۰ کشور صحبت می‌کند.

ترامپ در مورد مهاجرین تازه وارد به امریکا نیز گفت: «هیچ کس آن‌ها را بررسی نمی‌کند. با آن‌ها مصاحبه نمی‌کنند و ما حتا نمی‌دانیم از کجا آمده‌اند و این‌ها افراد بسیار بدی هستند. اتفاقا در بین آن‌ها تروریست‌ها نیز وجود دارند.»

به باور ترامپ، امریکا برای مدت طولانی به دلیل مرزهای باز، هزینه خواهد کرد، در حالی که در زمان وی مرزها بسته شده بود.

او تأکید کرد که اتفاقات وحشتناکی در حال رخ‌دادن است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا