تکنالوژیجهانخبر برتر

ایلان ماسک: ممنوعیت فعالیت دونالد ترامپ در توییتر را لغو می‌کنم.

ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان و مالک شرکت خودروسازی تسلا می‌گوید در صورت موفقیت در خرید توئیتر، ممنوعیت فعالیت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در این شبکه اجتماعی را لغو خواهد کرد.

آقای ماسک ماه پیش با خرید توئیتر به مبلغ ۴۴ میلیارد دالر موافقت کرد؛ اما این بگفته او این خرید هنوز نهایی نشده و ممکن است ۲ تا ۳ ماه زمان ببرد.

او ممنوعیت فعالیت آقای ترامپ در توئیتر را از نظر اخلاقی “اشتباه” خوانده است.

در جنوری ۲۰۲۱ و پس از حمله به ساختمان کنگره آمریکا توئیتر حساب کاربری آقای ترامپ را به دلیل خطر گسترش خشونت‌ها، بطور دائمی مسدود کرد.

آقای ماسک گفته: “من ممنوعیت دائمی (دونالد ترامپ) را لغو می‌کنم اما هنوز مالک توئیتر نیستم؛ بنابراین این موضوعی قطعی نیست.”

او گفته این ممنوعیت رئیس جمهوری سابق آمریکا را ساکت نکرده بلکه او را به سمت شبکه اجتماعی خود سوق داده و صدای او را در میان گروه‌های راست‌گرا “بلندتر کرده است.”

مدیرعامل تسلا به نقل از آقای ترامپ گفته حتی اگر ممنوعیت فعالیت او در توئیتر لغو شود، به این شبکه اجتماعی “بازنخواهد گشت.”

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا