تکنالوژیعلم

افتتاح کنفرانس جهانی هوش مصنوعی ۲۰۲۳ در شانگهای

کنفرانس جهانی هوش مصنوعی ۲۰۲۳ امروز ۶ ژوئیه در شانگهای چین افتتاح شد و بیش از ۴۰۰ موسسه در چهار بخش  مدل های مقیاس بزرگ، تراشه ها، ربات ها و رانندگی هوشمند و بیش از ۵۰ استارت آپ برجسته در این کنفرانس سه روزه حضور خواهند داشت و تعداد شرکت کنندگان و مساحت غرفه ها نیز یک رکورد جدید در تاریخ این کنفرانس ثبت کرده است.

این پهپاد نسل جدید باربری لاجستیک در ارتقاع پایین است که برای اولین بار در سراسر جهان به نمایش گذاشته شده و می تواند ظرف ده دقیقه بسته ای به وزن ۲٫۵ کیلوگرم را به دست کاربران در شعاع ۵ کیلومتری برساند. با تکیه بر توان هوش مصنوعی، این پهپاد نه تنها به راحتی از میان ساختمان‌های شهری و مناطق مسکونی عبور می کند، بلکه می‌تواند پرواز ایمن را در شرایط سخت مانند دمای منفی ۲۰ درجه سانتی‌گراد، برف و باران متوسط انجام دهد.

در حال حاضر، پیک پهپادی به طور معمولی در شهرهای شن جن و شانگهای چین مورد استفاده قرار گرفته که در مجموع ۱۷۰ هزار سفارش انجام داده و کالاهای ارسال شده نیز شامل حدود ۲۰ هزار نوع مواد از جمله خوارک و لوازم ضروری زندگی بوده اند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا