جهانمعلومات

وقوع «سانحه» برای هلی‌کوپتر حامل ابراهیم رئیسی؛ خبری از رئیس جمهور و وزیرخارجه ایران در دست نیست

رسانه های داخلی ایران از وقوع حادثه آذربایجان شرقی و احتمال سقوط یکی از بالگردهای کاروان رئیس‌جمهوری خبر داده‌اند

اخبار ضد و نقیضی در خصوص این سانحه از سوی رسانه‌های ایران منتشر شده و تاکنون و بر اساس آخرین گزارش‌ها اطلاعی از سرنوشت بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در دست نیست.

رسانه‌های ایران گزارش‌های ضد و نقیضی درباره بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران منتشر کرده‌اند.

تسنیم نوشت بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی «دچار سانحه شده» اما خبرگزاری فارس نوشت هلی‌کوپتر به دلیل مه‌آلود بودن هوا بر زمین نشست و کاروان رئیسی به صورت زمینی راهی تبریز شد.

خبرگزاری تسنیم گزارش داده که همراهان رئیس‌جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند و «امیدواری برای پایان این حادثه بدون تلفات جانی افزایش یافته است.»

این رسانه توضیح داده است که «در این کاروان سه هلی‌کوپتر حضور داشته‌اند.»

در این گزارش آمده «دو هلی‌کوپتر که در آن برخی وزرا و مسئولان حضور داشتند سالم به مقصد رسیده‌اند.»

تسنیم براساس «شنیده»های خود نوشت «آیت‌الله آل هاشم، امام جمعه تبریز و امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران نیز در هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور حضور داشتند.»

با این حال خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در گزارشی نوشت «بالگرد حامل رئیس‌جمهور در منطقه عمومی ورزقان دچار سانحه «فرود سخت» شده است.»

در گزارش ایرنا آمده که برعلاوه امام جمعه تبریز و وزیر خارجه جمهوری اسلامی، استندار آذربایجان شرقی و شماری دیگر همراه ابراهیم رئیسی بودند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا