افغانستان

شاهراه سالنگ به روی موترهای مسافربری بزرگ و باربری مسدود می‌شود

وزارت فواید عامه طالبان می‌گوید که شاهراه سالنگ از اول سنبله سال روان به روی موترهای مسافربری بزرگ و باربری مسدود می‌شود و موترهای کوچک می‌توانند از مسیرهای فرعی رفت‌وآمد داشته باشند.

محمداشرف حق‌شناس، سخنگوی وزارت فواید عامه روز یک‌شنبه، ۲۱ اسد، با نشر خبرنامه‌ای در برگه ایکس گفته است که این شاهراه به دلیل کانکریت‌ریزی به روی رفت‌وآمد مسدود خواهد شد.

براساس خبرنامه‌، این مسیر تا پایان کار مسدود خواهد ماند.

با این حال، وزارت فواید عامه تصریح کرده که پس از این تاریخ موترهای مسافربری کوچک می‌توانند از راه فرعی که توسط این وزارت آماده شده ‌است، استفاده کنند.

در ۲۱ سرطان سال روان نیز وزارت فواید عامه طالبان از آغاز کار سه بخش باقی‌مانده شاهراه سالنگ خبر داده و گفته بود که تردد در این مسیر براساس نوبت تنظیم خواهد شد.

طالبان سال قبل نیز به دلیل بازسازی شاهراه سالنگ، تردد موترها را در این شاهراه متوقف کرده بودند که مسافران و راننده‌های این مسیر را با چالش جدی روبه‌رو کرده بود.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا