جهان

یک خلبان چهار مهاجر را با هواپیما به آلمان قاچاق کرد

یک خلبان با هواپیمایی کوچک، چهار مهاجر را به گونه غیر مجاز از مزر به نیدربایرن آلمان منتقل کرد. پولیس آلمان گفته است که این خلبان ۳۹ ساله روز یک شنبه بدون اطلاع قبلی با هواپیمای کوچک اش در فارکیرشین ایالت بایرن فرود آمد. یک مربی پرواز به پولیس در مورد فرود این هواپیمای کوچک اطلاع داد.

پولیس آلمان فدرال گفت با وجود جستجو با هلیکوپتر، هنوز یکی از چهار مهاجر مظنون پیدا نشده است. سه نفر دیگر اتباع عراق بودند و هیچ سند و مدرک قانونی همراه خود نداشتند.

پولیس فدرال در حال تحقیق از این خلبان به دلیل انجام یک عمل خطرناک است، زیرا این هواپیما که ظاهراً پنج سرنشین داشته، فقط گنجایش حمل چهار نفر را داشته و به این دلیل قوانین هوانوردی نقض شده است. سه عراقی به دلیل ورود غیر قانونی بازداشت شده اند.

به گفته پولیس فدرال، طبق یافته های اولیه، این هواپیما از بلغارستان پرواز کرده و از طریق مجارستان و اتریش وارد خاک آلمان شده است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا