جهان

ادامه حملات هوایی اسرائیل به لبنان

ارتش اسرائیل می‌گوید روز گذشته (پنجشنبه ۲۹ سنبله) جنگنده‌های این کشور در جنوب لبنان بیش از یکصد موشک‌انداز حزب‌الله را مورد هدف قرار داده‌اند. بر اساس همین گفته برخی از این موشک‌اندازها آماده شلیک بودند.

این حملات هوایی گسترده پس از آن انجام می‌شوند که یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل گفت این کشور وارد «فاز جدیدی از جنگ» شده و بر همین اساس هم «نقطه ثقل منابع و نیروهایش را به سمت مرزهای شمال اسرائیل متمایل کرده است.»

حزب‌الله ایده امکان ایجاد یک منطقه خنثی را مضحک دانسته است. حسن نصرالله، دبیرکل حزل‌الله لبنان گفت اسرائیل در انفجار همزمان دستگاه‌های مخابراتی که منجر به کشته شدن بیش از ۳۰ نفر و زخمی شدن بیش از ۳ هزار نفر شد، از همه خطوط قرمز گذشته است. او اذعان کرد «ضربه‌ای به این گروه وارد آمده که در تاریخ، بی‌سابقه بوده است.» اما تاکید کرد که تاثیر آن محدود بوده است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا