جهان

بنیامین نتانیاهو: ایران اشتباه بزرگی مرتکب شد و تاوان آن را خواهد پرداخت

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، در پیامی ویدیویی با اشاره به حمله موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل گفت حمله موشکی ایران به اسرائیل ناکام بوده است. او این اقدام تهران را اشتباه بزرگ خواند و گفت که اسرائیل انتقام این حمله را می‌گیرد.

او که این ویدیو را در ابتدای برگزاری نشست کابینه نشست سیاسی-امنیتی بیان می‌کرد، گفت: «ایران امشب اشتباه بزرگی مرتکب شد و تاوان آن را خواهد پرداخت. حکومت ایران عزم ما برای دفاع از خود و انتقام‌گیری از دشمنان مان را درک نمی‌کند.»

نتانیاهو در ادامه گفت که اسرائیل به اصولی که تعیین کرده‌ پایبند خواهد بود: «هرکس به ما حمله کند، ما به او حمله خواهیم کرد. این در هر جایی که با محور شر مبارزه می‌کنیم صدق می‌کند … از جمله برای ایران.»

پیش از آن هم، نماینده اسرائیل در سازمان ملل متحد اعلام کرد ایران به زودی عواقب اقدامات خود را احساس خواهد کرد و پاسخ اسرائیل دردناک خواهد بود.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا