جهان

نخست وزیر پیشین بریتانیا: پس از دیدار نتانیاهو یک دستگاه شنود در دستشویی پیدا کردیم

بوریس جانسون، نخست‌ وزیر پیشین بریتانیا مدعی شده است که حدود ۷ سال پیش، پس از دیدار بنیامین نتانیاهو با او و استفاده نخست‌وزیر اسرائیل از سرویس بهداشتی شخصی او در ساختمان وزارت خارجه بریتانیا، یک عدد «دستگاه شنود» در این محل پیدا شده است.

آقای جانسون مدعی شد که این حادثه در سال ۲۰۱۷ میلادی روی داده است؛ یعنی زمانی که او به عنوان وزیر خارجه بریتانیا در دولت ترزا می فعالیت می‌کرده است.

او می‌گوید در جریان جلسه‌ای میان او و نتانیاهو در دفتر کارش در ساختمان وزارت خارجه بریتانیا، نتانیاهو به دستشویی رفته و پس از پایان این جلسه، تیم امنیتی او یک «دستگاه شنود» در سرویس بهداشتی پیدا کردند.

بوریس جانسون در این باره در کتابش (Unleashed) نوشته است: «بی بی مدتی آنجا ماند که ممکن است عمدی یا غیرعمدی باشد. بعدا به من گفته شد که هنگامی که کنترل‌های روتین برای کشف اجسام مشکوک را انجام دادند، یک دستگاه شنود در سیستم توالت پیدا کردند.»

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا