افغانستان

خالد حنفی: افغانستان تنها کشور اسلامی است که شریعت را به‌طور کامل اجرا می‌کند

خالد حنفی، وزیر امر به معروف و نهی از منکر طالبان، در سفر به ننگرهار گفت افغانستان تنها کشور اسلامی است که شریعت را به‌طور کامل اجرا می‌کند. حنفی می‌گوید «به برکت شریعت اسلامی» از مواد مخدر، فساد اخلاقی و آدم‌ربایی در افغانستان جلوگیری شده است.

خالد حنفی، وزیر امر به معروف طالبان، در پی سفرهای ولایتی خود برای تأکید بر عملی‌سازی قانون امر به معروف، عازم ولایت ننگرهار شده است.

وزارت امر به معروف طالبان در روز یکشنبه، ۲۹ میزان، در خبرنامه‌ای نوشت که خالد حنفی در سفر به ننگرهار از مردم خواسته است برای عملی‌سازی «قانون امر به معروف» با محتسبان این وزارت همکاری کنند.

حنفی در دیدار با مردم ننگرهار ادعا کرد که پس از تسلط گروه طالبان بر افغانستان، تمامی شهروندان به حقوق شرعی خود دسترسی دارند. او همچنین به مسئولان این وزارت در ننگرهار دستور داده است که درباره قانون امر به معروف برنامه‌های آگاهی‌دهی برای مردم این ولایت راه‌اندازی کنند.

وزارت امر به معروف طالبان تصریح کرد که خالد حنفی در سفر به ننگرهار با عالمان دین، وکلای گذر، ملاهای مساجد، مسئولان محلی و مردم این ولایت دیدار کرده و بر تطبیق فرامین رهبر طالبان و عملی‌سازی قانون امر به معروف تأکید کرده است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا