افغانستان

یک عضو نفوذی طالبان، چهار نیروی خیزش مردمی را در ارزگان کشت.

مقام‌های محلی در ولایت ارزگان می‌گویند که یک نفوذی طالبان چهار نیروی خیزش مردمی را در پاسگاهی در مربوطات مرکز این ولایت کشته و تجهیزات نظامی را با خود برده است.

زرگی عبادی، سخنگوی والی ارزگان، میگوید که این رویداد ساعت ۴:۰۰ بامداد روز یک‌شنبه، پنجم اسد، در ساحه «چنارک» در شمال شهر ترینکوت، مرکز ولایت ارزگان رخ داده است.

طبق معلومات عبادی، در این منطقه قرارگاه نیروهای امنیتی موقعیت دارد و برای حمایت از آن‌ها نیروهای خیزش مردمی نیز مستقر شده‌اند.

عبادی می‌گوید که فرد نفوذی گروه طالبان از چندی به این سو در صفوف نیروهای خیزش مردمی در ساحه چنارک شهر ترینکوت کار می‌‌کرد.

سخنگوی والی ارزگان گفت که این فرد تجهیزات نیروهای خیزش مردمی را با خود برده و از جمله یک رنجر و یک عراده موترسایکل را آتش زده است.

رویدادهای مشابه در ولایت ارزگان پیش از این نیز به وقوع پیوسته است.

ادعای وجود سربازان خیالی نیز در این ولایت پیش از این مطرح شده است. باری محمداشرف غنی، رییس جمهور از مقام‌های محلی این ولایت خواسته بود که به این ادعا رسیده‌گی کنند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا