افغانستان

انفجار در ارزگان، ده نفر زخمی برجای گذاشت.

مقام‌های محلی در ولایت ارزگان می‌گویند که در نتیجه‌ی یک انفجار در شهر ترینکوت، مرکز این ولایت ده نفر به‌شمول غیرنظامیان زخمی شده‌اند.

محمدعمر شیرزاد، والی ارزگان گفته است که این رویداد چاشت امروز «سه‌شنبه، ۳۰ جدی» در «چهارراهی غازی امان‌الله خان»، از مربوطات شهر ترینکوت رخ داده است.

آقای شیرزاد افزوده است که زخمیان شامل دو سرباز پولیس و هشت غیرنظامی اند. در میان غیرنظامیان کودکان و یک زن نیز شاملند. او گفت که این افراد به‌صورت سطحی زخمی شده‌اند.

والی ارزگان همچنان گفت که این رویداد ناشی از انفجار ماین جاسازی‌شده در یک عراده موتورسایکل بوده که موتر حامل سربازان پولیس را هدف قرار گرفته است.

هنوز شخص و یا گروهی مسئولیت این رویداد را به عهده نگرفته است. اما در بیشتر نقاط ولایت ناامن ارزگان در جنوب کشور جنگ‌جویان گروه طالبان حضور و فعالیت گسترده دارند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا