افغانستان

در پی سفر سرپرست وزارت داخله آمران ۶ حوزه امنیتی شهر مزارشریف برکنار شدند.

محمدمسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله در سفری به ولایت بلخ وضعیت امنیتی این ولایت را بررسی کرده است.

اندرابی روز «شنبه، ۲۲ سنبله» در یک نشست خبری در بلخ اعلام کرد که در نتیجه این بررسی‌ها، وظایف مشخص به نیروهای پولیس برای مبارزه قاطع با شبکه‌های جرمی، اجرای قرارهای دادستانی کل برای بازداشت متهمان و توقف مکان‌های فسادزا سپرده شده است.

سرپرست وزارت امور داخله گفت که در پی بررسی‌ها آمران شش حوزه امنیتی شهر مزارشریف از وظایف‌شان سبک‌دوش شده‌ و به کابل فراخوانده شده‌اند.

آمران حوزه‌های اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم از وظایف‌شان برکنار شده‌اند همچنین مدیر مبارزه با جرایم جنایی بلخ و فرمانده قطعه شاهراه نیز از وظایف‌شان برکنار شده‌اند.

محمدمسعود اندرابی از جانب دیگر گفت که به فرماندهی پولیس بلخ هدایت واضح داده است تا در هم‌آهنگی با قطعات خاص پولیس عملیات علیه شبکه‌های جرمی را اجرا کند و از تطبیق آن مردم را در جریان بگذارد.

سرپرست وزارت امور داخله پس از موجی از انتقادها از افزایش ناامنی و جرایم جنایی به ولایت بلخ سفر کرد. او شام روز جمعه وارد بلخ شد.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا