افغانستان

امرالله صالح، مسئولیت رسیدگی به امنیت کابل را بطور مستقیم به عهده گرفته است.

امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری نوشته است که بر اساس هدایت رئیس جمهور غنی سر از فردا «شنبه ۲۶ میزان» رسیده گی به مسایل امنیتی کابل را بطور مستقیم برای چند هفته بدوش میگیرم.

آقای صالح نوشته است که من در راه تطبیق قانون بخاطر تامین امنیت مردم مقوله و چیزی را به اسم مصلحت ( از هیچ نوع آن ) و ترحم بر جنایت کار در قاموس خویش ندارم.
همچنان آقای صالح می‌گویپ که به وظایف و مسوولیت های دیگر خویش همانند گذشته خواهم رسید. تطبیق میثاق امنیتی بخشی ازین برنامه خواهد بود. کابل را مانند کف دست خویش بلد استم. تمام وظایف ومسوولیت های دیگرم همانند سابق به صورت عادی اجرا خواهند شد. شما مطمین باشید. فهرست دزد ها – اوباش – مردم آزار – باج گیر ها – قانون گریز ها – غاصب های املاک عامه و مردم – مجرمین متکرر که زیر پوشش فعالیت دارند و زورگویان به ظاهر قانون پسند همه و همه از قبل ترتیب گردیده است.

آقای صالح از مردم خواسته است تا از هر راهی که میتوانید اطلاعات و مسایل شان را به ایشان برسانند.
این در حالی که اخیراً جرایم در شهر کابل افزایش یافته است و ساکنین کابل کمپین های مختلفی برای رسانیدن شکایت هایشان به مسئولین راه اندازه کرده اند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا