افغانستان

وزارت خارجه: اتریش دو میلیون یورو برای مبارزه با کرونا کمک می کند.

اتریش وعده داده است که برای افغانستان دو میلیون یورو کمک می کند. وزارت خارجه ضمن اعلام این خبر، گفته است که اتریش همچنان برای ارتقای ظرفیت مسلکی داکتران افغان نیز ابراز آمادگی کرده است.

وزارت امور خارجه کشور با نشر اعلامیه یی گفته است که محمد حنیف اتمر، سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان روز سه شنبه «۲۸ اسد ۱۳۹۹» با الکساندر شالنبرگ، وزیر امور خارجه اتریش یک صحبت تلفونی انجام داده است. در این گفتگوی تلفونی، محمد حنیف اتمردریافت نتایج لویه جرگه مشورتی را برای آغاز مذاکرات و موفقیت در روند صلح مهم و حیاتی خوانده است.

چنانچه وزارت امور خارجه افغانستان گفته است، وزیر امور خارجه اتریش از تلاش های دولت افغانستان برای آغاز مذاکرات صلح تمجید کرده است.

شالنبرگ همچنان کمک دو میلیون یورویی کشورش برای مبارزه با شیوع کرونا در افغانستان را وعده سپرده است.

بر اساس اعلامیه وزارت خارجه افغانستان، وزیر خارجه اتریش گفته است که کشورش آماده است تا برای ارتقای ظرفیت مسلکی داکتران افغان از طریق کنفرانس های ویدئویی اقدام کند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا