افغانستان

کارکنان قشر آسیب پذیر ادارات دولتی برای ۲ هفته رخصت شدند.

برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، کارکنان خدمات ملکی قشر آسیب پذیر سر از فردا ۱۶ جوزا در تمام وزارت‌خانه­‌ها و اداره‌­های دولت -مرکز و ولایات- به استثنای وزارت صحت عامه، به مدت دو هفته رخصت هستند.

اداره خدمات ملکی کشور اعلام کرده است که بر اساس پیشنهاد وزارت صحت عامه و فیصلۀ رهبری حکومت برای جلوگیری از گسترش موج سوم ویروس کووید ۱۹ و رعایت بیش­تر تدابیر مراقبتی برای کارکنان دولت فیصله صورت گرفت که بر بنیاد آن کارکنان خدمات ملکی قشر آسیب پذیر سر از فردا ۱۶ جوزا در تمام وزارت‌خانه­‌ها و اداره‌­های دولت -مرکز و ولایات- به استثنای وزارت صحت عامه، به مدت دو هفته رخصت هستند.

بر اساس اعلامیه کارکنان رده‌های سنی ۵۵ و بالاتر از آن، کارکنان که مصاب به امراض مزمن (شکر، قلبی و سرطان) و کارکنان زن که باردار (حمل ۴ ماه و بالاتر از آن) هستند، می‌توانند از خانه کار کنند.

در اعلامیه ذکر شده است که کارکنان که دارای صلاحیت­‌های امضاء هستند، حضورشان در اداره حتمی است و سایر کارکنان خدمات ملکی با رعایت تدابیر بهداشتی وظایف خویش را از دفتر پیش می‌برند.

#خبرگزاری‌شاهد
www.shahed.news

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا