افغانستانورزش

راشد خان از ترکیب سن‌رایزر حیدرآباد کنار گذاشته شد.

در جریان روند آماده‌‌گی تیم‌های لیگ برتر کرکت هند برای فصل آینده، تیم سن‌رایزر حیدرآباد، راشد خان، آل‌روندر تیم ملی کرکت افغانستان را از ترکیبش کنار گذاشت.

راشد خان در فبروری ۲۰۱۷ میلادی به ارزش یک میلیون دالر از سوی این تیم خریداری شده بود و در این مدت، از بازیکنان کلیدی تیم شمرده می‌شد.

سن‌رایزر حیدرآباد که در سال ۲۰۱۸ میلادی مقام نایب قهرمانی آی‌پی‌ال را کسب کرده بود، فصل گذشته عملکرد خوبی در این لیگ نداشت.

در کنار راشد خان، سن‌رایزر حیدرآباد تصمیم گرفت که دیوید ورنر از آسترالیا و جانی بریستو از انگلستان را نیز از ترکیبش کنار بگذارد‌.

قرار است که راشد خان در داوطلبی فصل بعد لیگ برتر کرکت هند اشتراک کند.

هرچند تیم‌های دیگری در پی خرید راشد خان هستند، اما ممکن است که در صورت درخواست مسوولان باشگاه سن‌رایزر حیدرآباد، او دوباره از سوی این تیم خریداری شود.

گفتنی است که سی‌ام نوامبر آخرین روز در لیگ کرکت هند است که تیم‌ها به منظور آماده شدن برای فصل بعد، شمار معدود بازیکنان کلیدی‌شان را حفظ و دیگر بازیکنان را از ترکیب‌شان حذف می‌کنند

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا