جهانخبر برتر

یک هواپیمای نظامی آمریکایی با چهار سرنشین در ناروی سقوط کرد.

پلیس محلی و مراکز هماهنگی نجات مشترک ناروی اعلام کردند که یک هواپیمای نظامی آمریکا با چهار سرنشین در شمال این کشور سقوط کرده است.

این هواپیما که از نوع ام وی ۲۲ آسپری بوده متعلق به نیروی تفنگداران دریایی ایالات متحده است و در یک تمرین نظامی ناتو به نام «واکنش سرد» حضور داشته است. به گزارش منابع ناروی این هواپیما ساعت ۱۸:۲۶ روز جمعه به وقت محلی ناپدید شده است. یک هلیکوپتر نجات و یک هواپیمای نظامی ناروی ساعاتی پس از آن در عملیات جستجو و پس از دریافت سیگنال اضطراری لاشه این هواپیما را از هوا مشاهده کردند.

بنت ایلرتسن رئیس پلیس نوردلند به خبرگزاری رویترز گفته که نیروهای امداد و نجات ناروی یک هواپیمای نظامی را پیدا کرده اما هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه کسی از این حادثه جان سالم به در برده باشد مشاهده نشده است. او در ادامه گفت: «به ما گفته شده که این یک هواپیمای آمریکایی بوده که چهار سرنشین هم داشته است.»

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا