افغانستانخبر برتر

پولیس پاکستان: عوامل حمله انتحاری در دانشگاه کراچی، در افغانستان پنهان شده‌اند.

یک افسر پولیس پاکستان می‌گوید که سازمان‌دهنده‌گان حمله انتحاری دانشگاه کراچی که در آن چند شهروند چین کشته شدند، در افغانستان پنهان شده‌اند.

براساس گزارش نشریه «تریبون»، وی روز چهارشنبه، ۶ میزان، در دادگاه ضد تروریسم پاکستان گفته است که اکثر فراریان حمله انتحاری دانشگاه کراچی در افغانستان پنهان شده‌اند و آنان همچنان تهدیدی برای جان و مال اتباع چینی شاغل در پاکستان هستند.

او این سخنان را در نشست دادگاه مبارزه با تروریسم پاکستان که برای رسیده‌گی به پرونده‌ رویداد انتحاری بالای سه آموزگار چینی برگزار شده بود، بیان کرده است.

افسر بازرس پاکستان که نامی از او در این گزارش برده نشده، گفته است که بیشتر فراریان در افغانستان مخفی شده‌اند و در فعالیت‌های تروریستی در پاکستان دست دارند.

در ۲۶ اپریل سال جاری میلادی، یک زن بالای موتری در نزدیکی موسسه کنفوسیوس دانشگاه کراچی حمله انتحاری کرد که در آن سه آموزگار چینی و راننده پاکستانی آن‌ها کشته شدند. ارتش آزادی‌بخش بلوچستان (BLA) مسوولیت این حمله را برعهده گرفت.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا