شاهد

ماجرای عاشق شدن دختر پاکستانی و پسر هندی در بازی آنلاین لودو

اداره ثبت اتباع خارجی هند گفت که یک دختر ۱۹ ساله پاکستانی سال گذشته در جریان بازی لودو عاشق یک پسر هندی شد و سپس به شکل غیرقانونی از پاکستان به هند آمد تا با او ازدواج کند.

به گزارش رسانه‌های هندی، پولیس پس از شش ماه توانست این دختر را پیدا کند و دوباره به پاکستان بفرستد.

اقرا جیوانی، دختر  پاکستانی و باشنده حیدرآباد ایالت سند، پار سال به هم بازی‌اش، ملایم سینگ یادو، ۲۶ ساله، دل باخت.اقرا پس از ورود به هند، در شهر بنگلور در کنار ملایم سینگ زندگی را آغاز کرد. ملایم برای اقرا کارت جعلی هویت درست کرد و حتا سعی داشت که برای معشوق پاکستانی‌اش پاسپورت هندی بگیرد.

راز این دو عاشق از چشم استخبارات هند دور نماند. ماموران هندی متوجه شدند که کسی از شهر بنگلور به صورت متواتر به شماره‌ای در ایالت سند پاکستان زنگ زده و با خانواده‌اش حرف می‌زند.

پولیس بنگلور ماه پیش ملایم سینگ را که به عنوان محافظ در یک شرکت خصوصی کار می‌کرد، دستگیر کرد. او سپس اقرار کرد که به آمدن اقرا به هند کمک کرده بود.

پولیس هند دختر پاکستانی را متهم به انجام جرمی نکرد و روز یکشنبه او را به امرتسر برد تا به پاکستان اخراج کند. اما، همسر او متهم به تقلب، پنهانکاری ازدواج و ساخت اسناد جعلی شده و اکنون در بند پولیس است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا