افغانستان

سیگار: طالبان تاکنون با هیچ پیامد قابل توجهی از سوی جامعه جهانی مواجه نشده‌اند.

اداره بازرس ویژه امریکا برای افغانستان (سیگار) گفته است که پس از ممنوعیت آموزش، تحصیل و کار زنان، طالبان با هیچ پیامد قابل توجهی از سوی جامعه جهانی روبه‌رو نشده‌اند.

سیگار روز سه‌شنبه، ۲ حوت، در رشته‌توییت‌هایی این مطلب را بیان کرده است.

اداره بازرس ویژه امریکا برای افغانستان همچنان تصریح کرده است، طالبان نشان نداده‌اند که در ازای کمک‌های بین‌المللی بیشتر، سیاست‌های‌شان در قبال آموزش دختران را تعدیل خواهند کرد.

این نهاد افزوده است: «طالبان تاکنون با هیچ پیامد قابل توجهی از سوی جامعه جهانی برای ممنوعیت تحصیل، آموزش حرفه‌ای و مشارکت حرفه‌ای زنان مواجه نشده‌اند.»

به گفته سیگار، دولت امریکا روند کمک‌ها به برنامه‌های سازمان ملل و تلاش‌ها برای حمایت از مردم افغانستان را اصلاح نکرده‌ است.

نهادهای بین‌المللی از بدو تسلط طالبان بر افغانستان و با وجود محدودیت‌هایی که بر سر کار و آموزش زنان‌ وضع کرده‌اند، موجی از بسته‌های کمکی را به طالبان فرستاده‌اند؛ موردی که اکنون با انتقاد سیگار مواجه شده است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا