افغانستان

وزارت فواید عامه طالبان: کار ترمیم اساسی شاهراه کابل – کندهار به زودی آغاز می شود.

سرپرست وزارت فواید عامه طالبان گفته است که کار اعمار و ترمیم اساسی شاهراه کابل – کندهار به زودی و در چند بخش آغاز می شود.
دفتر مطبوعاتی وزارت فواید عامه روز «پنجشنبه ۷ ثور» با نشر این خبر گفته است ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه طالبان گفته است که کار اعمار و ترمیم اساسی شاهراه کابل – کندهار که در چند بخش مختلف از طریق تول پلازا، در بدل معادن و با بودجه این وزارت با شرکت های ساختمانی و سرکسازی قرارداد گردیده است که کار شان را بزودی آغاز می کنند.
وی گفته است که در نظر دارند برای اتمام کار آن پروژه های ولایتی که فیصدی کم آن باقی‌مانده است، منابع مالی پیدا کنیم.
سرپرست وزارت فوایدعامه به روسای مرکزی و ولایتی آن وزارت هدایت داد تا در قسمت حل مشکلات ترانسپورتی مردم و حفظ و مراقبت سرک ها کار های اساسی انجام دهند تا هموطنان عزیز به سهولت رفت و آمد کرده بتوانند.
در ادامه جلسه، روسای وزارت در مورد سروی و دیزاین پروژه ها، حریم سرک ها، استقامت های کاری و آغاز کار پروژه های جدید، مسایل مالی و تدارکاتی، همکاری و هماهنگی بحث و تبادل نظر نمودند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا