افغانستاناقتصاد

شهاب‌الدین دلاور: در ۷ ماه آینده ۱۴۸ میلیون دالر در بخش معادن سرپل سرمایه‌گذاری می‌شود.

شهاب‌الدین دلاور، سرپرست وزارت معادن و پترولیم طالبان می‌گوید قرار است در هفت ماه آینده ۱۴۸میلیون دالر در بخش معادن سرپل سرمایه‌گذاری شود.
شهاب‌الدین دلاور در سفرش به ولایت سرپل برای بررسی روند استخراج نفت از معدن قشقری و دیدار با مسؤلان محلی، این موضوع را مطرح کرده است.
در این دیدار ملا محمد نادر حقجو، سرپرست ولایت سرپل در دیدار با دلاور خواستار تسریع کار استخراج نفت شده و گفته است که سرپل را باید از طریق عواید معادن این ولایت توسعه داد.
همین‌گونه، باشنده‌گان سرپل نیز آغاز پروژه‌های عمرانی از جمله ساخت سرک را نیاز اساسی خویش خوانده و گفتند که وزارت معادن وپترولیم باید جوانان بیشتر سرپل را در پروژه‌ی استخراج نفت استخدام کنند.
خبرگزاری دولتی باختر گزارش داده است که شهاب‌الدین دلاور، سرپرست وزارت معادن و پترولیم طالبان گفته است که به خواست ها ونظریات مردم و مسؤولان سرپل با در نظرداشت پیشنهادات شان رسیدگی خواهد شد و در بخش استخدام نیز حق اولویت به جوانان شایسته و مسلکی این ولایت داده می‌شود.
او در بخشی از سخنانش گفته است که تا هفت ماه آینده ۱۴۸ میلیون دالر در بخش معادن سرپل سرمایه گذاری خواهد شد.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا