افغانستان

استرالیا نماینده ویژه برای افغانستان تعیین کرد.

وزارت خارجه استرالیا «آماندا مک گرگور» را به‌عنوان نماینده ویژه جدید در امور افغانستان تعیین کرده است.

پنی وانگ، وزیر خارجه استرالیا، روز چهارشنبه، ۱۳ سرطان، با انتشار بیانیه‌ای از تعیین آماندا مک گرگور، به‌عنوان نماینده ویژه جدید در امور افغانستان خبر داده و افزوده که او ماموریت خود را از قطر انجام خواهد داد.

وزیر خارجه استرالیا در این بیانیه تاکید کرده که کانبرا با همکاری کشورهای همسو در زمینه نقض حقوق بشر و همچنان حمایت از زنان و دختران افغانستان ادامه خواهد داد.

پنی وانگ خاطرنشان کرده که استرالیا پس از تسلط دوباره طالبان بر افغانستان، با همکاری جامعه جهانی همواره مردم افغانستان را مورد حمایت قرار داده است.

وزارت خارجه استرالیا تصریح کرده که نماینده جدید در امور افغانستان سابقه انجام ماموریت در کشورهای افغانستان، کویت و اردن را دارد.

استرالیان پس از قدرت‌گیری دوباره طالبان در افغانستان، عملکرد این گروه را در قبال زنان افغانستان محکوم کرده و همچنان کمک‌های بشری را به مردم این کشور ادامه داده است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا