ورزش

مسابقات لیگ لالیگا در ماه جون آغاز می‌شود.

لیگ لالیگای اسپانیا برای شروع مجدد فصل مسابقات در ماه آینده، آمادگی می‌گیرد.

جاویر تباس، رییس لیگ لالیگای اسپانیا تاریخ ۱۲ جون را برای از سرگیری مسابقات تعیین کرده است.

بازیکنان در اسپانیا با رعایت قوانین جدی بطور جداگانه در میدان های ورزشی تمرینات شان را آغاز کرده اند و تا حال پنج بازیکن بعد از مثبت بودن آزمایش کروناویروس نزد شان قرنطین شده اند.

لیونل مسی روز جمعه ۱۵ می (۲۶ ثور) طی یک مصاحبهٔ با روزنامهٔ مندو دیپورتیو (جهان ورزش) گفت: “خطر ابتلا در همه جا است… وقتی خانه را ترک می کنید، خطر وجود دارد ، بنابراین من فکر می کنم شما نباید بیش از حد به آن فکر کنید، زیرا در غیر این صورت شما نمی خواهید به جایی بروید. ”

او در ادامه مصاحبه افزود:‌”می‌دانیم که باید مقررات را رعایت کرده و اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیریم. آغاز دوبارهٔ تمرینات اولین قدم است و باید تمام اقدامات احتیاطی لازم را ادامه بدهیم و باید فرض کنیم که بازی را شروع می‌کنیم اما پشت درهای بسته.”

مسی همچین در باره لوتارو مارتینز مهاجم انترمیلان که بارسلونا با او تمایل امضای قرارداد را در این تابستان دارد، نیز صحبت کرد.

مارتینز به حیث جاگزین لویس سوارز ۳۳ ساله محسوب می‌شود.

مسی از وجود هر نوع توافق بین این بازیکن و بارسلونا اظهار بیخبری کرده گفت:

“لوتارو یک مهاجم شگفت انگیزاست، به خصوص به این دلیل که فکر می کنم او بسیار کامل است – او قوی است ، او خوب دریبل می کند ، او چشم به گول دارد و او می داند چگونه از توپ محافظت کند.”

مسی می‌گوید با برگشت فوتبالیست ها به میدان احساس راحتی می‌کند.

بارسلونا با داشتن دو امتیاز بیشتر از ریال مادرید در صدر جدول قرار دارد.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا