افغانستان

ثبت ۶۲۵ مورد ابتلا به ویروس کرونا، شمار بیماران کووید – ۱۹ در کشور به ۱۲ هزار و ۴۵۶ تن افزایش یافت.

شناسایی ۶۲۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در یک شبانه‌روز گذشته، شمار بیماران کووید – ۱۹ در کشور به ۱۲ هزار و ۴۵۶ تن افزایش یافت.

وزارت صحت عامه روز چهارشنبه، هفتم جوزا، اعلام کرد که در یک شبانه‌روز گذشته ۹۹۴ نمونه مشکوک به کرونا را بررسی کرده است. از  این میان، ابتلای ۳۶۰ نفر در کابل، ۱۰۸ نفر در هرات، ۵۰ نفر در بلخ، ۲۶ نفر در پروان، ۲۴ نفر در تخار و ۱۴ نفر در کنر تثبیت شده است.

هم‌چنان نُه نفر در بغلان، نُه نفر در پنجشیر، هشت نفر در غور، هشت نفر در لغمان، پنج نفر در ننگرهار، دو نفر در بامیان و در ولایت‌های کندز و نیمروز نیز یک – یک نفر در یک شبانه‌روز گذشته به ویروس کرونا مبتلا شناسایی شده‌اند.

طبق اطلاعات وزارت صحت عامه، در یک شبانه روز گذشته شش نفر از بیماران کووید – ۱۹ در هرات و یک نفر در ولایت بلخ جان باخته‌اند. شمار مجموعی قربانیان ویروس کرونا در کشور به ۲۲۷ نفر رسیده است.

هم‌چنان ۱۰ نفر از بیماران کووید – ۱۹ در هرات صحت‌یاب شده‌اند. شمار مجموعی بهبودیافته‌گان به یک هزار و ۱۳۸ تن رسیده است.

 

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا