افغانستانخبر برتر

عبدالله: رئیس جمهور فهرست اعضای شورای مصالحه را تغییر داده است.

دفتر عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی کشور در اعلام کرده است که اشرف غنی رییس جمهور فهرست منتشره اعضای شورای عالی مصالحه را تغییر داده است.
دفتر داکتر عبدالله گفته است که آنان درباره این فهرست ملاحظاتی دارند. اخیراً انتشار این فهرست از سوی ارگ ریاست جمهوری به بحثی جنجالی در حلقات سیاسی  دامن زده است.
حامد کرزی رییس جمهور سابق کشور نیز عضویت در این فهرست را که از سوی ارگ منتشر شده بود، رد کرده است و همچنین جمعیت اسلامی افغانستان به رهبری صلاح‌الدین ربانی هم فهرست منتشر شده از سوی ارگ را نپذیرفته است.
این حزب با انتشار اعلامیه گفته است که «در مورد درج نام ریٔیس جمعیت اسلامی افغانستان در فهرست شورای عالی مصالحه با رهبری و ریاست این حزب مشورت نشده و جمعیت اسلامی در آن اشتراک نکرده و بر مواضع قبلی خویش همچنان استوار می‌باشد.»
ارگ روز شنبه فهرستی را به شمول نام حامد کرزی منتشر کرد و گفت رئیس جمهور غنی «براساس ماده ۶۴ قانون اساسی، اسامی شورای عالی مصالحه ملی» را معرفی کرده است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا