تکنالوژی

مارک زاکربرگ هوش مصنوعی متا را معرفی کرد

مارک زاکربرگ مدیر عامل شرکت متا پلتفرمز مجموعه جدیدی از مصولات جدیدی که با هوش مصنوعی کار می کند را معرفی کرد.

محصولات جدیدی که زاکربرگ معرفی کرده شامل عینک های هوشمندی است که می تواند به سوالات مخاطب پاسخ دهند. این محصولات همچنین شامل لایو گذشتن در فیسبوک، برنامه تصویرسازی بوت و یک هدست توسعه یافته برای واقعیت مجازی است.

زاکربرگ در توصیف این محصولات گفت که دنیای مجازی و واقعی را با هم ترکیب می کند و تاکید کرد که از جمله مواردی که متا ارائه کرده است، هوش مصنوعی کم هزینه یا رایگان است که می تواند در روال روزانه ادغام شود.

هدست واقعیت مجازی (متا کوئیست) محبوب ترین هدست در حوزه نوظهور واقعیت مجازی است و مدیران اجرایی این شرکت گفته اند که دارای بهترین قیمت در این صنعت است و به زودی هدست گران قیمت اپل عرضه می شود.

زاکربرگ گفت که عرضه نسل جدیدی از عینک های هوشمند «رای بین» در هفدهم اکتبر با قیمت ۲۹۹ دلار آغاز خواهد شد.

این دستگاه حاوی دستیار جدیدی از متا خواهد بود که با هوش مصصنوعی کار می کند  و قادر به پخش زنده آنچه خواهد بود که کاربر در فیسبوک و اینستاگرام می بیند و در مقایسه با قابلیت های نسل قبلی برای عکس گرفتن، یک دستاورد محسوب می شود.

زاکربرگ که در کنفرانس متاکانکت به عنوان بزرگترین رویداد شرکت رسانه های جمعی در سال جاری سخن می گفت، به معرفی اولین محصولات هوش مصنوعی مولد مصرف کننده از جمله ربات چت « Meta AI Chatbot»پرداخت و با اشاره به اینکه می تواند پاسخ های متنی و تصاویر واقعی ایجاد کند، تاکید کرد: «این موضوع فقط به پاسخ دادن به سوالات محدود نمی شود بلکه سرگرمی نیز هست و به شما برای انجام کارهایی برای برقراری تماس با افراد اطرافتان کمک می کند.»

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا