افغانستان

طرح امنیتی برای غرب کابل به ریاست‌جمهوری سپرده شد.

سرور دانش، معاون دوم ریاست‌جمهوری با اشاره به نگرانی‌ها در مورد وضعیت امنیتی غرب کابل و شماری از بخش‌های مناطق مرکزی کشور، گفته است که طرح‌هایی که در مشوره با مردم در این زمینه تهیه شده، به ریاست‌جمهوری سپرده شده است.

آقای دانش این اظهارات را روز «چهارشنبه، ۵ جوزا» در دیدار با شماری از باشندگان ولایت دایکندی مطرح کرده است. دانش در این دیدار افزوده است که اقدامات جدی برای تأمین امنیت غرب کابل و مناطق مرکزی روی‌دست گرفته شده است.

معاون دوم ریاست‌جمهوری در مورد طرح‌های تهیه‌شده جزئیات نداده است.

در همین حال، یکی از آموزگاران مکتب سیدالشهدا امروز در نشست خبری علمای شیعه در کابل، ابراز امیدواری کرد که طرح حکومت برای تأمین امنیت غرب کابل تنها در روی کاغذ نماند، بلکه جنبه‌ی عملی به خود بگیرد.

این آموزگار همچنین گفت که توظیف نیروهای امنیتی برای محافظت از مکتب سیدالشهدا و دیگر نقاط آسیب‌پذیر غرب کابل باید بخشی از طرح امنیتی برای غرب کابل باشد.

او از حکومت خواست که به‌خاطر این که دختران از فضای مکتب دور نشوند، موضوع تأمین امنیت غرب کابل را جدی بگیرد.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا