افغانستانخبر برتر

یوناما در افغانستان، مأموریتش برای کمک‌رسانی به مردم هم‌چنان ادامه می‌یابد.

دفتر هیأت معاونت سازمان ملل متحد در کابل (یوناما) به نقل از رامز الاکبروف، معاون سرمنشی این سازمان برای افغانستان، خبر داده است که مأموریتش برای کمک‌رسانی به مردم هم‌چنان ادامه می‌یابد.

یوناما روز «سه‌شنبه، ۲۶ اسد»، با انتشار خبرنامه‌ای بر تعهد خود برای ماندن و رساندن کمک به «میلیون‌ها» انسان نیازمند در افغانستان تأکید کرده است.

در خبرنامه آمده است که برخی از کارمندان سازمان ملل متحد که کارشان وابسته به مکان مشخص نیست، موقتاً در جاهای دیگر مستقر شده‌اند.

به نقل خبرنامه، اکثر کارمندان امور بشردوستانه با درنظرداشت اصل بشردوستی، بی‌طرفی و استقلال کامل، برای حمایت در عرصه کمک‌های بشردوستانه در این کشور باقی مانده است. در ادامه هم‌چنان آمده است که افزون بر سازمان ملل، دیگر سازمان‌های غیردولتی نیز متعهد به کمک به مردم افغانستان هستند.

طبق خبرنامه، وضعیت در افغانستان پیچیده است و افراد آسیب‌پذیر بیش از هر زمان دیگر به کمک سازمان‌های بشردوستانه نیاز دارند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا