افغانستانخبر برتر

۲۶ تن از محصلان انستیتوت هوانوردی ملکی سند فراغت دریافت کردند.

ریاست انستیتوت هوانوردی ملکی وزارت ترانسپورت و هوانوردی ملکی حکومت طالبان روز «پنجشنبه ۹ جدی ۱۴۰۰» از فراغت ۲۶ تن از محصلان خبر داده است.
در خبرنامه آمده است که انستیتوت هوانوردی ملکی سالانه در دو رشته‌ی کنترول ترافیک هوایی (ATC) و تکنالوژی هوانوردی ملکی (CNS) ده ها تن را جذب کرده و بعد از دو سال آموزش، آنان را فارغ می‌دهد.
کپتان غلام جیلانی وفا، سرپرست معینیت عملیاتی، فراغت این محصلین را تبریک گفته و افزود، با جذب افراد مسلکی و آموزش‌دیده در بخش‌های مختلف هوانوردی ملکی کشور، نیاز سکتور هوانوردی ملکی از ناحیه داشتن نیروی متخصص و مسلکی مرفوع می‌شود و نیاز کشور به کارمندان و متخصصان خارجی کاهش می‌یابد.
در استخدام این افراد در بخش‌های مسلکی و تخنیکی وزارت ترانسپورت و هوانوردی، حق اولویت داده‌شده و یک تعدادی از این فارغان در بخش‌های تخنیکی و مسلکی استخدام گردیده و یک تعدادشان به‌زودی برای فراگیری آموزش‌های مسلکی بیشتری، به کشور ازبکستان فرستاده می‌شود.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا