افغانستانخبر برتر

نماینده امریکا و عبدالله در هند دیدار کردند.

نماینده ویژه امریکا برای افغانستان در ادامه دیدارها با رهبران افغانستان، این بار به با عبدالله عبدالله در هند ملاقات کرده است.

ویست روز پنج‌شنبه، ۵ جوزا، در توییتی از دیدار با عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه و گفت‌وگو در مورد اوضاع افغانستان به ویژه تهدیدات تروریسم خبر داده است.

توماس ویست ضمن استقبال از تصمیم طالبان برای پایان حصر خانگی عبدالله گفته است که با رییس پیشین شورای عالی مصالحه ملی در مورد موضوعات مهم برای آینده افغانستان حرف زده است.

موضوعاتی‌ چون روابط افغانستان با جامعه بین‌المللی، تهدیدات تروریسم، نقض حقوق بشر، نقش اساسی حقوق زنان در جامعه و وضعیت بشردوستانه در کشور از محور‌های بحث دو طرف بوده است.

ویست در ادامه توییتش نوشته است که گفت‌وگوهایش با دیگر رهبران و متفکران افغان در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

گفتنی است که نماینده ویژه امریکا در سفرش به هند، با برخی از مقام‌های بلند پایه دولت هند نیز در مورد افغانستان گفت‌وگو کرده است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا