افغانستانخبر برتر

بارش برف شدید در بامیان؛ کوتل شاتو به‌روی رفت‌وآمد مسدود شد.

مسوولان ریاست فواید عامه طالبان در بامیان می‌گویند که از شب گذشته به این‌سو، کوتل شاتوی این ولایت به‌روی رفت‌وآمد مسافران مسدود شده‌ است.

ریاست فواید عامه طالبان روز یک‌شنبه، ۱۸ جدی، با نشر اعلامیه‌ای گفته است که سایر مسیرها در بامیان به‌روی ترافیک باز استند، اما برف‌باری در این مسیرها نیز به شدت جریان دارد.

یک منبع محلی نیز در بامیان می‌گوید که یک موتر نوع فلانکوچ با نزدیک به ۲۰ مسافر در کوتل شاتو در برف و توفان گیرمانده‌‌ است.

به گفته منبع، مسافران گیرمانده از مسوولان این ولایت می‌خواهند تا هرچه عاجل راه را برای‌شان بازگشایی کنند.

از سوی دیگر، مسوولان ریاست فواید عامه طالبان در ولایت دایکندی نیز از برف‌باری شدید در این ولایت خبر داده و می‌گویند که تاکنون راه‌های مواصلاتی این ولایت به‌روی تردد مسافران مسدود نشده‌ است.

کوتل شاتو، واقع در مرز میان ولسوالی‌های یکه‌ولنگ نمبر ۱ و پنجاب بامیان، مسیر تردد مسافران ولسوالی‌های پنجاب و ورس این ولایت و ولایت‌های دایکندی و غور می‏باشد.

گفتنی‌ است که از روز گذشته به این‌سو، در پی برف‌باری و توفان، شاهراه کابل‌-غور از مسیر کوتل «بکک»، واقع در ولسوالی یکه‌ولنگ‌ نمبر ۱ بامیان نیز به‌روی مسافران مسدود شده‌ است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا