اقتصادجهانورزش

رومن آبراموویچ میلیاردر مشهور روس از تحریم‌های بین‌المللی فرار کرد.

رومن آبراموویچ، میلیاردر ۵۶ سالۀ روس توانست از تحریم‌های بین‌المللی که در پی حمله روسیه به اوکراین علیه الیگارش‌های روس وضع شده بود، فرار کند.

بنا بر گزارش نشریه بریتانیایی گاردین، او بیش از ۴ میلیارد دالر از دارایی‌هایش را قبل از اعمال تحریم‌ها، به هفت فرزندش منتقل کرده است.

اسنادی که توسط گاردین بررسی شده، نشان می‌دهد که این نقل و انتقالات مالی، در اوایل فوریه ۲۰۲۲ میلادی و حدود سه هفته قبل از حمله روسیه به اوکراین انجام شده است.

بر اساس گزارش گاردین، سرمایه‌های موجود در ۱۰ تراست مخفی فراساحلی که به نام آبراموویچ تأسیس شده بودند و دست‌کم ۴ میلیارد دالر ارزش داشتند، سه هفته قبل از آغاز جنگ اوکراین به سرعت سازماندهی مجدد شدند و تحت مالکیت هفت فرزند او که کوچکترین آنها تنها ۹ سال دارد، درآمده‌اند.

فرزندان رومن آبراموویچ همچنین صاحب دارایی‌هایی از جمله املاک لوکس، ناوگانی از سوپرقایق‌های تفریحی، هلیکوپترها و جت‌های شخصی شده‌اند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا