افغانستانخبر برتر

توزیع پاسپورت به‌زودی از سر گرفته خواهد شد.

مسئولان در ریاست پاسپورت وزارت داخله‌ی طالبان می‌گویند که روند طی مراحل اسناد متقاضیان که به‌دلیل توقف کار این اداره نیمه‌تمام مانده بود، از سر گرفته شده و توزیع پاسپورت برای سایر متقاضیان نیز به‌زودی از سر گرفته می‌شود.

«تلویزیون ملی» که تحت کنترل طالبان نشرات دارد، امروز (جمعه، ۳۰ جدی) به نقل از نورالله پتمن، سخن‌گوی ریاست پاسپورت گزارش کرده است که بخش زیادی از مشکلات حل شده و روند توزیع پاسپورت در روزهای آینده آغاز می‌شود.

پتمن گفته است که مسئولان ریاست پاسپورت مشغول حل مشکلات هستند و این اطمینان وجود دارد که مشکلات به‌زودی حل می‌شود. به‌گفته‌ی او، روند توزیع پاسپورت به‌دلیل مشکلات تخنیکی و کمبود نیروی بشری متوقف شده بود که اکنون در بخش نیروی بشری مشکلی وجود ندارد.

در همین حال، سخن‌گوی ریاست پاسپورت ادعای فساد در این اداره و توزیع پاسپورت در بدل پول هنگفت را رد کرده و گفته است که آن‌ها در امر مبارزه با فساد جدی هستند و تاکنون شمار زیادی از «کمیشن‌کاران» توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا