معلومات

حقانی : طالبان باید، در نشست هایی که سازمان ملل در رابطه به افغانستان برگزار می کند، حق اشتراک داشته باشندد

سرپرست وزارت امور داخله طالبان در دیدار با رییس یوناما گفت که باید به نمایندگان امارت اسلامی در نشست هایی که سازمان ملل متحد در رابطه به افغانستان برگزار می کند، حق اشتراک داده شود.
دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله طالبان امروز «دوشنبه ۱ ثور ۱۴۰۲» با نشر این خبر گفته است که سراج الدین حقانی سرپرست وزارت امور داخله با رزا اوتونبایوا رئیس هیئت نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان «یوناما» دیدار کرد.
در این دیدار سراج الدین حقانی سرپرست وزارت امور داخله طالبان گفت در دو سال اخیر سطح امنیت در افغانستان افزایش چشمگیری یافته است.
اوبیان کرد که باید به نمایندگان امارت اسلامی حق اشتراک در نشست های سازمان ملل متحد که در رابطه به افغانستان برگزار می شود، داده شود.
خلیفه سراج الدین حقانی از کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد به مردم نیازمند افغانستان قدر دانی کرد.
رزا اوتونبایوا، رئیس یوناما و نماینده ویژه سرمنشی سازمان ملل متحد در امور افغانستان در این دیدار گفت که امنیت افغانستان به میزان قابل توجهی بهبود یافته است و رفت و آمد مردم از مناطق دور دست به مرکز افزایش یافته است
وی همچنین افزود که با وجود مشکلات ، به کمک رسانی در زمینه های مختلف ادامه داده اند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا