جهان

موتور یک هواپیمای مسافربری در تکزاس یک کارگر میدان هوایی را بلعید.

مقامات در ایالت تکزاس ایالات متحده می‌گویند که در مورد مرگ یک کارگر میدان‌هوایی تحقیق می‌کنند که دو روز پیش توسط موتور یک هواپیمای مسافربری بلعیده شد.

ادارهٔ ملی مصوونیت ترانسپورت ایالات متحده گفت که این حادثه زمانی اتفاق افتاد که یک هواپیما خطوط هوایی دلتا از شهر لاس انجلس ایالت کلیفورنیا به شهر سان انتونیوی تکزاس رسید و زمانی که با یک موتور در روی زمین در حرکت بود،‌ ناگهان یک کارگر میدان‌هوایی را به سویش کشانید و گیر کرد.

این اداره گفت که تحقیقات در این خصوص و جمع آوری معلومات در مورد این رویداد جریان دارد.

تا اکنون در مورد این کارگر میدان هوایی معلومات بیشتر نشر نشده است.

رسانه‌های محلی گزارش داده اند که شرکت هوانوردی یونی‌فای، این کارگر را به کار گماشته بود، شرکتی که این حادثه را “غم‌انگیز” خوانده است.

شرکت دلتا به یک رسانه‌ٔ محلی این رویداد را “عمیقاً تکان‌دهنده” خوانده و گفته است که با مقامات در خصوص تحقیقات همکاری می‌کند.

شرکت هوانوردی یونی‌فای گفته است که این رویداد به روند عملیاتی، طرزالعمل‌های ایمنی و پالیسی‌های این شرکت مرتبط نیست.

سال گذشته نیز در یک حادثهٔ مشابه یک کارگر میدان هوایی جان باخته بود. هفتهٔ گذشته خطوط هوایی پایدیمومنت در رابطه به آن قضیه ۱۵۶۲۵ دالر جریمه نقدی شد.

یک اداره‌ دیگر نظارت از چگونگی مصوونیت هوانوردی گفت که آموزش‌های مناسب و تنفیذ روش‌های ایمنی می‌توانست از این حادثه جلوگیری کند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا