افغانستانتکنالوژی

حنفی: حکومت طالبان از هر نوع سرمایه‌گذاریدر بخش مخابرات و تکنالوژی حمایت می‌کند

معاون اداری ریاست الوزرا حکومت طالبان در دیدار با مسئولان شرکت مخابراتی (ام.تی.ان) و ام یک گفت که طالبان از هر نوع سرمایه‌گذاری در بخش مخابرات و تکنالوژی حمایت می‌کند.
دفتر مطبوعاتی ریاست‌الوزرا با نشر این خبر گفته است: مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا در حالیکه مولوی نجیب الله حقانی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی نیز حضور داشت، با مسؤلان شرکت مخابراتی ام تی ان و ام یک دیدار کرد.
در این دیدار عزم میقاتی رئیس عمومی گروپ (ام یک) و (ام.تی.ان) در خاورمیانه و شمال افریقا و اسماعیل جرودی معاون گروپ در خاورمیانه و شمال آفریقا صحبت کرده و از کارکردها و فعالیت های این شرکت در طی ۱۵ سال در افغانستان به معاون اداری ریاست الوزراء معلومات دادند.
آنان افغانستان را از جمله کشورهای عنوان کردند که زمینهٔ سرمایه‌گذاری برای شرکت ها و سرمایه گذاران بین المللی به خوبی فراهم شده و از این موضوع ابراز خوشحالی نمودند.
مسؤلان (ام.تی.ان) افزودند که این شرکت در راستای انتقال امور تجارت و سرمایه‌گذاری خود از آسیا به قاره افریقا در سال ۲۰۲۰ روند واگذاری این شرکت را آغاز نموده که به تازگی کار واگذاری آن به شرکت (ام.یک) که از سهام داران (ام.تی.ان) است تکمیل گردیده و از مسؤلان امارت اسلامی خواستند که در این زمینه با شرکت های یاد شده همکاری نمایند.
مولوی عبدالسلام حنفی، گفت که امارت اسلامی از هرگونه سرمایه‌گذاری خارجی در افغانستان استقبال نموده و از آن حمایت می کند.
معاون اداری ریاست الوزراء فعالیت های شرکت (ام.تی.ان) در عرصه مخابرات را تحسین کرد و افزود که مسؤلان امارت اسلامی از هر نوع سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف به خصوص در بخش های تکنالوژی و شبکه های مخابراتی حمایت می کند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا