افغانستانخبر برتر

فعالیت مجدد شرکت ملی‌بس، ۱۰۰ عراده بس شهری را در سه لین توظیف شد.

طالبان اعلام کرده‌اند که شرکت دولتی ملی‌بس مجدداً به فعالیت آغاز کرده است.

خبرگزاری دولتی باختر که در کنترل طالبان قرار دارد، امروز «چهارشنبه، ۶ دلو»، گزارش داده است که شرکت دولتی ملی‌بس با فعالیت مجدد، ۱۰۰ عراده واسطه ملی‌بس شهری را در شهر کابل توظیف کرده است.

محمدایوب، رییس شرکت دولتی ملی‌بس، حفظ و نگهداری وسایط ملی‌بس را مهم خوانده، گفته است که حکومت سرپرست طالبان متعهد به ارایه خدمات به مردم می‌باشد.

در همین حال حمیدگل، مسوول فنی و بهره‌برداری شرکت دولتی ملی‌بس، گفته است که این شرکت بنا بر دلایل تخنیکی از فعالیت باز مانده بود. او تصریح کرده است که۱۰۰ عراده واسطه بزرگ و کوچک فعالیت خود را در شهر کابل و ولایت‌های هرات، بلخ، ننگرهار و پکتیا آغاز کرده است.

به گفته مسوول فنی و بهره‌برداری شرکت ملی‌بس، این وسایط در شهر کابل در مسیرهای خیرخانه، کارته نو و شهرک خراسان قلعه زمان خان از شش صبح تا شش شام همه‌روزه در خدمت شهروندان کابل قرار دارد.

حبیب‌الله حدید، معاون شرکت دولتی ملی‌بس، گفته است که این شرکت هم اکنون یک هزار و ۴۹ عراده واسطه در اختیار دارد.

گفتنی است که شرکت دولتی ملی‌بس در سال ۱۳۴۰ خورشیدی به منظور خدمات ترانسپورتی زیر نام شرکت سرویس آغاز به کار کرده است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا