افغانستان

سرپرست وزارت صحت عامه خواهان همکاری داکتران بدون مرز در شفاخانه صدبستر دشت برچی شد.

در اعلامیه امروز ‌یک‌شنبه، ۱ سرطان ۱۳۹۹ وزارت صحت آمده است که احمد جواد عثمانی سرپرست و نامزد وزیر صحت عامه، امروز دیداری با داکتران فلیپ نماینده داکتران بدون مرز در افغانستان، خواهان ادامه همکاری‌های این سازمان در شفاخانه صدبستر دشت برچی شد.

داکتر عثمانی در این دیدار، از کارکردها و تلاش‌های سازمان داکتران بدون مرز در افغانستان قدردانی نموده و آنان را از همکاران مهم سکتور صحت افغانستان خواند.

داکتر فلیپ، هدف از توقف کار شان را در شفاخانه صد بستر دشت برچی مصونیت جان کارمندان این نهاد خوانده گفت که ما مصمم استیم تا این شفاخانه را در جهت اکمال دوا و تجهیزات حمایت نماییم.

هم‌چنان داکتر فلیپ گفت که قرار است داکتران بدون مرز به تاریخ ۲۸ جون فعالیت شان را در شفاخانه کووید-۱۹ شهید عبدالواحد رازی ولایت هرات آغاز نماید.

داکتران بدون مرز، از چند سال به این طرف شفاخانه صدبستر دشت برچی را حمایت می‌کرد و پس از حمله بالای این شفاخانه، آنان فعالیت شان را از یک ماه به این طرف در این شفاخانه توقف داده است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا