افغانستان

در عملیات نیروهای امنیتی در شاهراه بغلان-سمنگان ۶ جنگجوی طالب کشته شدند

مقام‌های پولیس بغلان می‌گویند که شش طالب در عملیات نیروهای امنیتی در شاهراه بغلان- سمنگان کشته شدند و چهارتن دیگر آنان زخم برداشته‌اند.

محمدویس صمیمی، فرمانده پولیس بغلان می‌گوید که این عملیات روز گذشته «سه‌شنبه، ۱۶ جدی» در مسیر شاهراه عمومی بغلان-سمنگان به منظور پاک سازی این شاهراه از وجود طالبان، راه اندازی شده بود.

او افزود: “این عملیات موفقانه انجام شد و شش طالب به‌شمول دو تن از سرگروه شان، کشته شدند و چهار تن دیگر آنان، زخم برداشته‌اند. اکنون طالبان از این محل، عقب زده شده‌اند.”

او می‌افزاید: “طرح که برای امنیت این شاهراه تهیه شده، دوامدار خواهد بود و در هر روستای که دشمن فعالیت کند، عملیات بالای شان صورت خواهد گرفت.”

به‌گفتۀ او، تاکنون چند پاسگاه در این مسیر این شاهراه ایجاد شده‌است و نیز نیروهای به‌گونۀ دوامدار از این شاهراه، گزمه خواهند داشت.

اما طالبان تلفات شان را دراین جنگ نپذیرفته‌اند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا