افغانستان

نامه تعدادی از رهبران جهادی: در صورت حمله تروریستى به جان مان، دولت مسئول است.

خبرگزاری شاهد به نامه ایی دست یافته است که نشان می‌دهد مارشال دوستم، صلاح الدین ربانى، کریم خلیلى، یونس قانونى، محمد محقق، احمد ضیا مسعود، سید حامد گیلانى و ذبیح مجددى در نامه ى به حکومت هشدار داده اند، در صورتى که هرگونه حمله تروریستى به جان آنها صورت گیرد، رهبرى دولت مسوول و پاسخگو است.

در متن این نامه آمده است:«در حالیکه دولت در تامین امنیت عمومی کشور عاجز مانده و همه روزه شاهد وقوع فجایع دردناک، شهید و زخمی شدن هموطنان بی گناه خود هستیم، در کمال ناباوری از طریق ریاست محترم محافظت و امنیت رجال برجسته دولتی مطلع شدیم کسانی در دولت تصمیم گرفته اند تا که محافظین معاونین پیشین ریاست جمهوری و رهبران برجسته احزاب بزرگ جهادی را کاهش دهند»

بر بنیاد گزارش ها بیش از چهار هزار تن از کارمندان ریاست رجال برجسته از وظایف شان برکنار شده اند که اکثر شان محافظان این چهره هاى سیاسى بوده است.

در این نامه استاد سیاف و گلبدین حکمتیار امضاء نکرده اند.

متن نامه

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا